Minden, amit tudnod érdemes a baba-mama jógáról

Akár régóta jógázol, akár kismamaként ismerkedtél meg a jógával, vagy még soha nem gyakoroltad, a babás jóga bármelyik helyzetben remek választás lehet, ha egy kellemesen hasznos időtöltést keresel magadnak és babádnak.


A babás jóga egy kombinált foglalkozás, ahol a jóga adaptált testgyakorlataival, légzőgyakorlataival, gátizomtornával és relaxációval támogatjuk az anya szülés utáni testi és lelki regenerációját.

A babamasszázzsal, babajógával és közös gyakorlatokkal, énekekkel és mondókákkal erősítjük a baba- mama kapcsolatot, támogatjuk a baba fejlődését.


baba-mama jóga

MIBEN SEGÍTHET NEKED A BABA-MAMA JÓGA?


Énidő neked.

Egy szuper kellemes és hasznos közös időtöltés Nektek.

Megismerheted, újra tudatosíthatod szülés utáni testedet, aktívan támogathatod fizikai és lelki felépülésedet. A testgyakorlatok segítenek egyes tartási problémákból származó fájdalmak enyhítésében, erőnléted, állóképességed visszanyerésében. A fáradtság, felelősség és a sok teendő kimerítő hatásait a légzőgyakorlatok és relaxáció tudja enyhíteni.

Nem beszélve arról, hogy egy-egy ilyen foglalkozáson találkozhatsz hozzád hasonló élethelyzetben lévő anyukákkal is.



MIBEN SEGÍTHET BABÁDNAK?


A mozgás adta harmóniában babád már korán hozzá szokhat a mozgás-gazdag életstílushoz. A hatha jóga pozíciók háromdimenziós mozgásérzést adnak a világról, és segítik babád fejlődését. Egy kellemes babamasszázs nem csak az érintés gyógyító ereje által, hanem fizikai hatása, azaz keringést fokozó hatásával segíthet többek között a hasfájás, illetve nyugtalanság kezelésében.



KIEGYENSÚLYOZOTT ANYA, BOLDOG BABA


A gyakorlatok közben mindig a baba igényeit követed, így megtalálhatod a nevetésben, a szemek kontaktusában, az érintésekben és a mozgásban a legbensőbb emberi kapcsolatot gyermekeddel.

A foglalkozáson megélt közös tevékenység csökkenti a szülés utáni depresszió kialakulásának esélyét, néhány szülés utáni trauma oldásában is segítségedre lehet. Míg babádnak az egész foglalkozás játék, addig neked jó lehetőség arra, hogy visszanyerd szülés előtti kondíciódat, bébi szitter segítsége nélkül.

A jóga kedvezően hat a test, lélek, szellem harmóniájára, a foglalkozásokon emellett kellemes társaságra, megértő, támogató légkörre találhatsz.



GYERMEKÁGYAS, BABÁS, BABA-MAMA JÓGA

MIKOR, MELYIKET, HOGYAN GYAKOROLD?


Általános megközelítés, hogy a baba- mama jógát komplikáció mentes szülést követően 6 héttel, míg császármetszés esetén 12 héttel szabad kezdeni. Ez így van, amennyiben csoportos foglalkozásra szeretnél járni.

De bizonyos gyakorlatokat szabad és érdemes is végezni már akár néhány nappal a szülést követően. Ezek nagyon finom, lágy testgyakorlatok, légzések és relaxáció, amelyek segítenek, hogy a gyermekágy valóban kellemesen teljen, támogatják a szülés utáni felépülésedet, megérkezésedet új életedbe, az Anyaságba.


Ha úgy érzed, szükséged van támogatásomra akár testileg, akár lelkileg, írj üzenetet, hogy megbeszéljük a jelenleg elérhető lehetőségeket!


Namaste


163 megtekintés0 hozzászólás